środa, 6 marca 2013

Adam Małysz

Witam ;)
Dziś pokażę wam trzy autografy które znajdują się na plakacie.Jeden z nich jest Adama Małysza ten po środku a pozostałe dwa nie wiem kogo są pomóżcie mi odgadnąć ;) Będę wdzięczny.
Wczoraj przeglądając pewną stronkę zobaczyłem zdjęcie Adama Małysza i coś mi się przypomniało że gdzieś muszę mieć jego podpis,okazało się że mam i to na takim dużym plakacie ;)
Sorki że tak dziwnie zdjęcie zrobiłem ale nie wiedziałem jak zrobić xd ponieważ plakat mi się zwijał w rulon ;)
Pozdrawiam i życzę wypchanych skrzynek do zobaczenia ;)
SKOwron




9 komentarzy:

  1. Gratki !

    U mnie graf od Uli Dębskiej. Zapraszam.
    http://autografy-kasjannny94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne!!
    Ten po prawej jest Rafała Martona-pilota Małysza.
    A po prawej to nie wiem:(
    Czy była to promocja Lotosu?
    Odpisz na @-michalek.ku@wp.pl.
    Pozdrawiam,
    messi11

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję . świetne grafy :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super podpisy :)
    Ale rozszyfrować do kogo należą te dwa niestety mi się nie udało.
    Pozdrawiam.

    www.autografymagoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja równiez dodałam cie linkow i dziekuje pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. http://autorgrafy-szymona.blogspot.com/

    Dodasz mnie do listy?

    Dopiero zaczynam przygodę z tym!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń