środa, 3 kwietnia 2013

Jurek Owsiak

SieMa :P
Na początku chciałbym was zaprosić do odwiedzenia zakładki wymiana/sprzedaż ;)
Dziś notka o podpisie który otrzymałem wczoraj ;)Dziś przyszły też autografy które pokaże wam w najbliższym czasie ;)
Podpis jest od Jurka Owsiaka na zdjęciu z dedykacją oraz na pocztówce bez dedykacji którą daję na wymianę ;)
Chciałbym was ostrzec o fałszywych podpisach które są przez niego  podpisywane na zdjęciach i sprzedawane  na prawdę proszę uważać !!!NICK z allegro szymon1406 !!!!
Zapraszam was na kolejną notkę która ukaże się już niedługo ;)
Mam głęboką nadzieję że to końca tygodnia dobijemy do 10 tyś wyświetleń :)
Do zobaczenia 

SKOwron



5 komentarzy:

  1. Gratuluję!
    Świetny człowiek. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję !
    ja już chyba z 3 razy pisałem i nic :/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje z autografu!
    Co do podróbek... to prawda. To jest ten słynny Szymon co chciał zrobić mega interes na sprzedaży autografów. Całe szczęście ludzie zrobili wokół niego trochę szumu i usunął stronę, gdzie chciał sprzedawać autografy... ale zostało jeszcze Allegro :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje i zapraszam do siebie, ostatnio dostalam podpisy z serialu przyjaciolek. Pozdrawiam http://kolekcja-podpisow.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń